OPŠTI USLOVI
ŠIROKOPOJASNI PRISTUP INTERNETU U JAVNOJ ELEKTRONSKOJ KOMUNIKACIONOJ MREŽI OPERATORA I USLUGE INTERNET SERVIS PROVAJDERA 
ASP Co d.o.o Ogranak Beograd.
10.05.2023. godine

1. OSNOVNE ODREDBE

1.1 Ovim Opštim uslovima pružanja i korišćenja elektronskih komunikacionih usluga (u daljem tekstu: Opšti uslovi) se bliže uređuju uslovi pod kojima Društvo za telekomunikacije Beenet d.o.o. Knjaževac (u daljem tekstu: Operator), zasniva korisničke odnose, pruža usluge i utvrđuje postupak za ostvarivanje međusobnih prava i obaveza Operatora i lica koja po osnovu korisničkog Ugovora koriste usluge koje pruža Operator (u daljem tekstu: Korisnik). Ovi Opšti uslovi čine sastavni deo korisničkog Ugovora i obavezuju na isti način kao i ugovorne odredbe.
1.2 Operator pruža usluge pristupa internetu, na fiksnoj lokaciji, pod uslovima koji su utvrđeni ovim Opštim uslovima, korisničkim Ugovorom i važećim cenovnikom.
1.3  Važeće verzije Opštih uslova, korisničkog Ugovora i cenovnika,  javno su dostupne preko zvanične internet stranice Operatora (www.beenet.rs) i na prodajnim mestima Operatora.
1.4 Beenet zadržava pravo izmene Opštih uslova, i dužan je da u roku od najmanje 30 dana pre izmene odredbi definisanih Opštim uslovima o tome obavesti Korisnika, putem zvanične internet stranice  i dostavljanjem pisanog obaveštenja uz račun. U istom roku korisnici mogu otkazati korisnički Ugovor bez  sankcija i bez primene ugovorenog otkaznog roka, ako su izmene na štetu korisnika, zbog čega isti nisu saglasni sa istom.
1.5 Operator i Korisnik su dužni da se u izvršavanju međusobnih prava i obaveza, koja proizilaze iz međusobnih odnosa, u svemu pridržavaju usvojenih propisa i zakona u ovoj oblasti.

2. ZASNIVANJE KORISNIČKOG ODNOSA

2.1 Korisnički odnos se zasniva, na zahtev Korisnika, danom potpisivanja korisničkog Ugovora (u daljem tekstu: Ugovor). Korisnik se prilikom zaključenja Ugovora obaveštava o ponudi usluge, eventualnoj vremenskoj obavezi korišćenja servisa, cenama u skladu sa važećim Cenovnikom kao i o posebnim pogodnostima i mogućnostima promene paketa, odnosno raskida ugovora. Korisnik je dužan da prilikom odabira odgovarajuće usluge pored Ugovora popuni obrasce Operatora kojima se bliže određuje predmet usluge, cena, podaci o opremi i ugrađenom materijalu, što sve čini sastavni deo Ugovora i ugovorne dokumentacije
2.2 Zahtev za zaključenje Ugovora može podneti punoletno, poslovno sposobno lice, odnosno ovlašćeni zastupnik ili punomoćnik pravnog lica na jedan od sledećih načina: u pisanoj formi, na obrascu operatora; u usmenoj formi, na ovlašćenom prodajnom mestu operatora; u elektronskoj formi.
2.3 Podnosilac zahteva je dužan da službeno lice koje vrši prijem zahteva, tačno i potpuno obavesti o svim podacima potrebnim za njegovu obradu.
2.4 Prilikom zaključenja Ugovora, Korisnik je dužan da se kod Operatora legitimiše, i to: državljanin Republike Srbije sa ličnom kartom ili drugim zakonom priznatim identifikacionim dokumentom, strani državljani pasošem, a privremeno raseljena lica, lica koja imaju izbeglički status, kao i druga lica koja se nalaze u posebnom statusu na osnovu zakonom priznatog identifikacionog dokumenta; pravna lica i preduzetnici potpunim izvodom iz registra Agencije za privredne registre (ili drugog registra kada su u pitanju preduzetnici) i depoom kartona s potpisima lica ovlašćenih za zastupanje.
2.5 Legitimisanje se vrši na osnovu originalnih dokumenataf)  Nakon podnošenja zahteva za zaključenje Ugovora Operator vrši proveru pravnih i tehničkih uslova za zasnivanje korisničkog odnosa i pružanje usluge, a može vršiti i proveru platežne sposobnosti podnosioca zahteva, pribavljanjem izveštaja od kreditnog biroa, izveštaja o bonitetu ili na drugi uobičajen način.
2.6 Nakon izvršene provere Operator može: zahtevati dopunu nepotpunog zahteva i / ili kao preduslov zaključenja Ugovora, zahtevati odgovarajuće sredstvo obezbeđenja plaćanja usluga.
2.7 Smatraće se da zahtev koji nije uredno podnet u svemu u skladu sa Opštim uslovima nije ni podnet.
2.8 Operator ne preuzima obavezu da o odbijanju zahteva informiše podnosioca.
2.9 U postupku zaključivanja Ugovora koriste se isključivo obrasci Operatora.
2.10 Ugovor se, u zavisnosti od aktuelne ponude Operatora, može zaključiti na određeno ili neodređeno vreme, u skladu sa zvaničnim Cenovnikom Operatora. U slučaju ugovaranja korišćenja usluga na određeno vreme, Кorisnik zaklјučuje Ugovor na minimalni period važenja ugovora ili produžava njegovo važenje na novi minimalni period važenja. Nakon isteka navedenog minimalnog perioda, važenje Ugovora se, u odsustvu obaveštenja jedne od ugovornih strana da ne želi produženje Ugovora na novi minimalni period dostavljeno najkasnije 30 dana pre isteka minimalnog perioda važenja, produžava na neodređeno vreme. Nakon produženja Ugovora na neodređeno vreme, na Korisnika se primenjuje mesečna naknada bez ugovorne obaveze u skladu sa Cenovnikom Operatora. Ukoliko Korisnik zaključi ugovor na određeno vreme, tj. na minimalni period važenja Ugovora, ostvaruje akcijske pogodnosti definisane zvaničnim cenovnikom Operatora. Po isteku inicijalno ugovorenih akcijskih pogodnosti, Korisnik nastavlja korišćenje usluge u skladu sa komercijalnom ponudom iz važećeg Cenovnika Operatora.
2.11 Ugovor zaključen van poslovnih prostorija ili na daljinu se zaključuje tako što Operator Korisniku uz Ugovor dostavlja i obrazac za odustanak od ugovora i obaveštenje o podacima propisanim zakonom koji reguliše zaštitu potrošača (ukoliko nije sadržano u ugovoru, opštim uslovima, posebnim uslovima ili drugim aktima koji regulišu uzajamna prava i obaveze Operatora i Korisnika).
2.12 Operator ima pravo da odbije zaključenje Ugovora, odnosno zasnivanje korisničkog odnosa: ukoliko je protiv podnosioca pokrenut postupak stečaja, likvidacije ili drugi postupak; ukoliko se utvrdi da je podnosilac pravno lice ili privredni subjekt insolventan, prezadužen, da ne izmiruje redovno svoje obaveze, ili da je njegov račun blokiran; ukoliko postoji nemogućnost pružanja usluge, a naročito nepostojanje tehničkih uslova; iz razloga predviđenih važećim propisima Republike Srbije, odnosno odlukom nosioca javnog ovlašćenja donetom u skladu sa propisima Republike Srbije.

3. OBAVEZE OPERATORA

Operator se obavezuje da:
3.1 Korisniku omogući korišćenje usluge ukoliko postoje svi neophodni tehnički uslovi i potrebni preduslovi za realizaciju usluge na lokaciji Korisnika;
3.2 Svoju mrežu, neophodnu za korišćenje ugovorenih usluga, održava u ispravnom stanju u cilju neometanog korišćenja usluga od strane Korisnika;
3.3 Korisniku obezbedi korišćenje usluge u skladu sa važećim standardima i propisima iz ove oblasti;
3.4 Usluge pruža na tehnološki neutralnoj osnovi, kao i da, bez posebne saglasnosti Korisnika, promeni tehnologiju preko koje pruža uslugu, pod uslovom da korisniku nastavi pružanje usluge istog ili boljeg kvaliteta, a Korisnik se obavezuje da Operatoru kada je to potrebno, promenu tehnologije omogući;
3.5 Podatke o Korisniku, kao i podatke koji su namenjeni Korisniku čuva i čini ih dostupnim Korisniku za vreme trajanja Ugovora.
3.6 Pruži Korisniku sve podatke neophodne za konfigurisanje i korišćenje korisničke opreme;
3.7 Bez odlaganja obavesti Korisnika o problemima koje ustanovi na njegovom korisničkom priključku;

4. OBAVEZE KORISNIKA

Korisnik se obavezuje da:
4.1 Operatoru dostavi kompletne i ispravne lične podatke i da u slučaju promene podatka obavesti Operatora najkasnije 7 dana od nastanka promene;
4.2 Čuva u tajnosti svoje parametre za pristup sistemu za korišćenje usluga koji su navedeni u Ugovoru. Podatke o svom nalogu Korisnik može da saopšti samo administratoru sistema ili službeniku tehničke podrške lično i to tek kada se nesumnjivo utvrdi njihov identitet;
4.3 Se prilikom instaliranja opreme i korišćenja servisa pridržava uputstava koje je dobio od ovlašćenih instalatera 
4.4 Plaća mesečnu naknadu prema važećem Cenovniku;e)   Blagovremeno reklamira sve uočene nedostatke koji mogu uticati na kvalitet ugovorenog odnosa;
4.5 Će javne telekomunikacione usluge koristiti samo za svoje potrebe;
4.6 Poštuje pozitivne pravne propise i međunardno pravo u pogledu zaštite autorskih prava i prava industrijske svojine. U tom smislu, zabranjeno je svako neovlašćeno snimanje, javno objavljivanje i distribucija programskih sadržaja koji su Korisniku dostupni korišćenjem usluge, kao i svaki drugi oblik iskorišćavanja istih, u bilo koju svrhu osim za ličnu upotrebu.
4.7  Da prilikom uspostavljanja i tokom korišćenja usluge neće kršiti važeće zakone i propise;

5. KVALITET USLUGA

5.1 Parametri kvaliteta usluga koje pruža Operator su u skladu sa pravilnikom Agencije kojim se regulišu parametri kvaliteta javno dostupnih elektronskih komunikacionih mreža i usluga. Operator ne može garantovati da će mreže, a time i usluge, funkcionisati bez povremenih i privremenih prekida, zagušenja i smetnji. U slučaju smetnji u funkcionisanju mreža, odnosno usluga, Operator će smetnje otkloniti u najkraćem roku, ne dužem od 48 časova.
5.2 U slučaju da korisnik primeti smetnju u funkcionisanju usluge ima pravo i obavezu da je bez odlaganja prijavi kako bi Operator ispitao osnovanost prijave i uzroke eventualne smetnje i preduzeo mere za njeno otklanjanje, u suprotnom smatraće se da Korisnik nije imao smetnji.
5.3 U slučaju da prekid u funkcionisanju usluge traje duže od 48 časova neprekidno krivicom Operatora, Korisnik ima pravo na srazmerno umanjenje mesečne pretplate za usluge za koje se plaća fiksna mesečna pretplata.
5.4 Operator je dužan da o prekidu obavesti korisnika i Agenciju navodeći razloge za nemogućnost otklanjanja kvara ili smetnje.
5.5 Operator je dužan da za vreme trajanja korisničkog odnosa Korisniku omogući korišćenje usluge iz svoje ponude, s tim što zadržava pravo da zbog radova na mreži, zbog potreba održavanja, proširenja ili poboljšanja svojih usluga privremeno obustavi pružanje usluga delimično ili u celosti, sve dok za tim postoji opravdana potreba.

6. DODATNI ZAHTEVI KORISNIKA

6.1 Korisnik može podneti zahtev za izmenu ugovorenih uslova i dodatne zahteve u skladu sa ponudom Operatora. Preduslov za realizaciju takvog zahteva je postojanje pravnih i tehničkih mogućnosti za njihovu realizaciju.
b) Korisnik je u obavezi da podnese zahtev za svaku promenu ugovorenih uslova i realizaciju dodatnih zahteva, uključujući ali ne ograničavajući se na promenu ličnih podataka i registraciju kontakt podataka, promenu paketa usluga, aktiviranje dodatnih usluga, privremeno isključenje usluge na zahtev Korisnika (parkiranje usluge), promenu ugovorene lokacije korišćenja usluge (seoba usluge) i sl.
6.2 Korisnici se upućuju da zahteve za promenu ugovorenih uslova i realizaciju dodatnih zahteva podnose na obrascima Operatora budući da sadrže sve potrebne elemente za obradu zahteva. Zahtevi se mogu podnositi u pisanoj formi slanjem na adresu Operatora i elektronskim putem (slanjem na adresu info@beenet.rs), uz prethodnu identifikaciju korisnika.
6.3 Za vreme minimalnog perioda trajanja Ugovora,Korisnik ima pravo da, uz pismeni zahtev, promeni ugovorenu uslugu ili paket usluga, ukoliko izmena ugovorene usluge podrazumeva uslugu sa većom cenom, pri čemu se i cena usluge povećava u skladu sa zvaničnim Cenovnikom na dan promene. Ukoliko je promena zahtevana u toku meseca za tekući mesec, Korisnik je u obavezi da za tekući mesec doplati odgovarajuću razliku. Nakon isteka minimalnog trajanja ugovorne obaveze korisnik može da izvrši promenu usluge bez ograničenja ali ne više od jedan put u roku od 30 dana.
6.4  Privremeno isključenje na zahtev Korisnika, odnosno parkiranje usluge je moguće na maksimalan i ne kraći period od jednog kalendrskog meseca, uz uslov da je Korisnik u momentu podnošenja zahteva izmirio sve dospele obaveze. Zahtev za parkiranje usluge Korisnik može podneti samo po isteku prvih 12 meseci ugovorne obaveze. Razmak između 2 zahteva ne može biti kraći od 12 meseci. Zahtev za parkiranje mora biti blagovremeno najavljen, a najkasnije 7 dana pre početka perioda parkiranja.
6.5  Taksa za ponovnu aktivaciju usluge nakon parkiranja, odnosno privremenog isključenja, naplaćuje se prema zvaničnom cenovniku Operatora.
6.6 Korisnik može ustupiti Ugovor trećem licu samo uz prethodno datu saglasnost u pisanom obliku od strane Operatora i uz izmirene obaveze dospele do dana ustupanja, u celosti.

7. IZMENA USLOVA UGOVORA

7.1 Opšti uslovi, Cenovnik i druga opšta akta Operatora koja regulišu uzajamna prava i obaveze Operatora i Korisnika su podložna promenama
7.2 Operator je dužan da na pogodan način (prilog mesečnom računu, SMS poruka, putem elektronske pošte, na svojoj Internet stranici i slično), najmanje 30 (trideset) dana unapred obavesti korisnike, o nameri jednostrane izmene ugovorenih uslova pružanja usluge, kao i o pravu korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
7.3 Korisnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz prethodne tačke, raskine Ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, pod uslovom da se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je Ugovor zaključen, na način koji nije na korist Korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima. Korisnik pravo na raskid ugovora zbog izmena uslova pružanja usluge može iskoristiti najkasnije do stupanja izmena na snagu. Ukoliko Koisnik u periodu do dana stupanja na snagu i početka primene izmenjenih uslova, pisanim putem, ne raskine Ugovor, smatraće se da je prihvatio predmetne izmene.
7.4 Izmene i dopune Opštih uslova koje predstavljaju usklađivanje sa važećim zakonskim propisima ne smatraju se izmenom uslova pod kojima je zaključen Ugovor na štetu Korisnika, a u smislu prethodnog stava.

8. USPOSTAVLJANJE USLUGE

8.1 Uspostavu usluge realizuje isključivo ovlašćeno lice Operatora.
8.2 Rok za uspostavu usluge, u slučaju postojanja tehničkih mogućnosti, je 30 (trideset) dana od potpisivanja Ugovora. Operator može odstupiti od rokova definisanih Pravilnikom usled više sile ili nepredviđenih okolnosti koje mogu uticati na tehničke mogućnosti realizacije, kao i u slučaju posebnog dogovora sa Korisnikom.
8.3 Korisnik će o svom trošku pribaviti sve neophodne saglasnosti i dozvole za pristup lokaciji i postavljanje korisničke opreme.
8.4 Operator nije dužan da instalira, održava, niti vrši bilo kakve intervencije na računaru ili lokalnoj računarskoj mreži kod Korisnika, osim u vezi sa opremom potrebnom za relizaciju usluga koju je Korisnik dobio na korišćenje od Operatora

9. PROMOTIVNE POGODNOSTI

9.1 Posebnim odlukama, Operator može predvideti promotivne pogodnosti za korisnike. Pogodnosti moraju biti jasno i vidljivo istaknute, uključujući i uslove pod kojima se pogodnosti mogu ostvariti.
9.2 Po isteku pogodnosti, Korisnik nastavlja korišćenje usluge u skladu sa zvaničnim Cenovnikom Operatora

10. RASKID KORISNIČKOG ODNOSA

10.1 Operator može raskinuti korisnički odnos sa Korisnikom ako Korisnik ne izmiri svoje dugovanje iz korisničkog odnosa u roku od 30 dana od obustave pružanja usluga, odnosno isključenja usluge. U slučaju jednostranog raskida ugovora Operator ima pravo da preduzme sve pravno dozvoljene radnje u cilju naplate svojih potraživanja kao i eventualnih ugovornih kazni (za nevraćenu opremu) i naknade štete. Zaostale obaveze podležu obračunu i naplati zakonom propisane zatezne kamate i naplate sudskim putem. Ugovor se smatra raskinutim danom prijema pisanog obaveštenja o raskidu od strane Operatora.
10.2 Ugovor će se smatrati raskinutim i ukoliko Korisnik nije primio obaveštenje o raskidu zato što je promenio adresu prebivališta/boravišta, adresu registrovanog sedišta i/ili adresu za prijem pošte, a o promeni iste nije blagovremeno obavestio Operatora ili ukoliko izbegava prijem obaveštenja o raskidu, odnosno ukoliko Operator ni posle 2 (dva) pokušaja ne uspe da izvrši dostavu obaveštenja preporučenom pošiljkom na poslednju poznatu adresu Korisnika, s tim što će se, u tom slučaju, kao dan raskida uzeti dan kada je PTT ili neko drugo pravno lice specijalizovano za poslove dostave preporučenih pošiljki prvi put potvrdio da je pokušao uručenje obaveštenja o raskidu ugovora
10.3 Operator može, bez otkaznog roka, jednostrano raskinuti korisnički odnos i u sledećim slučajevima: ako Korisnik omogući drugom licu neovlašćeno korišćenje usluga / opreme; ako Korisnik koristi prijemnike u javnim prostorijama ili na otvorenom prostoru dostupnom za publiku, snima, umnožava, naplaćuje, javno prikazuje ili na drugi način distribuira programski paket/pakete i njihov sadržaj; ako Korisnik koristi opremu koju je dobio na korišćenje na adresi različitoj od navedene u Ugovoru; ako Korisnik prevarno koristi uslugu/usluge; a ako Korisnik krši pravo na industrijsko ili intelektualno vlasništvo Operatora, vlasnika programa ili trećih Iica; ako Operator prestane da pruža odgovarajuću uslugu/usluge; ako se Korisnik ponaša na nedozvoljen način a kako je definisano odredbama ovih Opštih uslova; Operator zadržava pravo jednostranog raskida ugovora u slučaju naknadno nastalih pravnih ili tehničkih nemogućnosti pružanja usluge/usluga.
10.4 Korisnik može jednostrano da otkaže Ugovor slanjem pisane izjave o otkazu na adresu sedišta Operatora i na email adresu info@beenet.rs sa otkaznim rokom od 30 dana, kao i dolaskom na prodajno mesto Operatora i  potpisivanjem Zahteva o raskidu ugovora, sa otkaznim rokom od 30 dana. U slučaju otkaza Ugovora, Korisnik se obavezuje da izmiri sve svoje dospele obaveze prema Operatoru nastale do otkaza, odnosno raskida Ugovora i vrati opremu koja je u vlasništvu Operatora na adresu sedišta u roku od 7 dana od dana otkaza, odnosno raskida Ugovora ili obezbedi pristup istoj radi demontaže. Ukoliko u naznačenom roku Korisnik ne izvrši povraćaj opreme ili je vrati u neispravnom stanju, odnosno oštećenu, u obavezi je da nadoknadi njenu protivvrednost po važećem Cenovniku. Ukoliko je Ugovor zaključen na određeno vreme, Korisnik može imati i druge obaveze, u skladu sa članom 10. Opštih uslova.
10.5 Korisnik pravo raskida može iskoristiti u pogledu Ugovora u celini ili u delu koji se odnosi na pojedinačne usluge, pod uslovom da Korisnik koristi uslugu kod koje je delimičan raskid moguć.
10.6 U slučaju da pre isteka minimalnog perioda važenja ugovora, Korisnik otkaže Ugovor ili Operator krivicom korisnika raskine Ugovor, Korisnik je u obavezi da jednokratno, do datuma roka za plaćanje naznačenog na računu, Operatoru nadoknadi štetu tako što je dužan da plati naknadu za Aktivaciju usluge po Cenovniku važećem na dan otkaza, odnosno raskida Ugovora, kao i da, u zavisnosti šta je za njega povoljnije, plati iznos mesečnih naknada za mesece preostale do isteka minimalnog perioda važenja Ugovora ili iznos u visini popusta na usluge i ostale naknade koje je Korisnik ostvario na osnovu Ugovora, do datuma raskida.
10.7 Pisano obaveštenje o raskidu Ugovora koje se podnosi u ime Korisnika koji obavlja poslovnu delatnost, podnosi se preporučenom pošiljkom sa povratnicom ili elektronskim putem, od strane ovlašćenog lica, na memorandumu firme, overeno pečatom i potpisom ovlašćenog lica. Ove odredbe (a naročito odredbe koje se odnose na naknadu štete) se primenjuju i u slučaju da Operator jednostrano raskine Ugovor usled nepoštovanja ugovorenih odredbi od strane Korisnika.
10.8 U slučaju smrti Korisnika, njegovi naslednici ili članovi porodice mogu Operatoru tražiti prenos korisničkog odnosa u skladu sa tačkom 19. ovih Opštih uslova. Na zahtev naslednika ili člana porodice, Operator može da omogući promenu korisnika usluga i zaključi nov Ugovor sa naslednikom ili članom porodice. Ukoliko naslednici ili članovi porodice preminulog Korisnika ne podnesu zahtev za prenos korisničkog odnosa, korisnički odnos se smatra raskinutim danom smrti Korisnika. Naslednici preminulog Korisnika će se smatrati solidarno odgovornim do vrednosti Korisnikove nasledne mase, za sve njegove dugove koji su nastali pre datuma smrti.
10.9 Operator može da zaključi nov Ugovor sa svakim pravnim sledbenikom preduzetnika ili pravnog lica koje je prestalo da postoji, pod uslovima koji važe za ustupanje ugovora. U slučaju otvaranja stečaja ili likvidacije nad Korisnikom koji je pravno lice, biće primenjeni važeći pravni propisi koji regulišu ovu oblast, kao i drugi važeći propisi Republike Srbije.

11. UGOVORI NA DALJINU I UGOVORI KOJI SE ZAKLJUČUJU VAN POSLOVNIH PROSTORIJA OPERATORA

11.1 Ugovor zaključen van poslovnih prostorija Operatora ili na daljinu se zaključuje tako što Operator Korisniku uz Ugovor dostavlja i obrazac za odustanak od ugovora i obaveštenje o podacima propisanim zakonom koji regliše zaštitu potrošača (ukoliko nije sadržano u ugovoru, opštim uslovima, posebnim uslovima ili drugim aktima koji regulišu uzajamna prava i obaveze operatora i korisnika).
11.2 Troškove korišćenja sredstava komunikacije na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija radi zaključivanja Ugovora snosi Operator u celosti.
11.3 Korisnik ima pravo da odustane od Ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija Operatora, u roku od 14 dana od dana zaključenja Ugovora. Protekom navedenog roka prestaje pravo korisnika na odustanak. Korisnik ostvaruje pravo na odustanak od Ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od Ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (obrazac za odustanak). Operator će, u slučaju odustanka od Ugovora, izvršiti povraćaj uplata koje je primio od Korisnika u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Vraćanje uplata se vrši na način predviđen tačkom 13. ovih Opštih uslova.
11.4 Operator može odložiti povraćaj sredstava dok ne dobije opremu koju je Korisniku izdao na korišćenje ili dok Korisnik ne dostavi pouzdan dokaz da je poslao opremu Operatoru, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada se Operator ponudi da sam preuzme opremu. Operator sopstvenom trošku preuzima opremu koja je bila isporučena Korisniku na lokaciji korišćenja usluge, samo ako oprema po svojoj prirodi ne može da se vrati na uobičajen način preko PTT ili nekog drugog pravnog lica specijalizovanog za poslove dostave preporučenih pošiljki, u suprotnom, obavezu vraćanja i direktne troškove vraćanja opreme snosi Korisnik. Korisnik je dužan da povraćaj opreme izvrši bez odlaganja.

12. NAPLATA KORIŠĆENJA USLUGA

12.1 Operator je u obavezi da Korisniku redovno dostavlja račun na adresu iz Ugovora. Ukoliko Korisniku ne bude dostavljen račun, to ga ne oslobađa obaveze plaćanja računa u roku dospelosti I Korisnik je u obavezi da do dana isteka roka za plaćanje računa kontaktira Operatora (slanjem e-maila, pozivanjem kontakt centra itd.), kako bi mu račun, odnosno informacija o iznosu računa bila dostavljena. Korisnik je saglasan da mu Operator račun sa detaljnom specifikacijom dostavi isključivo po njegovom izričitom zahtevu.
12.2 Obračunski period je jedan kalendarski mesec, a plaćanje se vrši nakon izvršene usluge ispostavljanjem računa od strane Operatora. Korisnik će za sve izvršene usluge Operatora, shodno zaključenom Ugovoru, biti zaduživan počevši od dana aktivacije konkretne usluge, zaključno sa zadnjim danom u mesecu. Dospelost mesečnih obaveza plaćanja usluga je do 20. u mesecu za prethodni mesec.
12.3 Korisnik je dužan da izvrši plaćanje iznosa na računu bez obzira da li je uslugu / usluge koristio Korisnik ili neko treće lice sa ili bez njegove saglasnosti. Operator nije odgovoran ako uplata nije mogla da se evidentira zbog toga što je Korisnik dao netačne i/ili nepotpune podatke ili što nije ispravno uneo u obrazac za plaćanje broj računa i/ili druge neophodne podatke za pravilno evidentiranje uplate.
12.4 Ukoliko Korisnik ne izmiri svoje obaveze za pružene usluge, Operator ima pravo da Korisniku privremeno onemogući korišćenje usluga nakon prethodne opomene u pisanom ili elektronskom obliku, koje će sadržati upozorenje na obavezu izmirenja dospelog duga i poziv da obaveze budu izmirene u roku od 30 dana. Ukoliko Korisnik ne izmiri svoje tekuće obaveze za pružene usluge u roku od 2 (dva) meseca od dana dospelosti obaveze, pri čemu je proteklo i najmanje 30 (trideset) dana od dana slanja opomene, Operator može da isključi Korisnika.
12.5 Ukoliko Korisnik, nakon privremenog isključenja zbog duga, a pre isteka roka za automatski raskid ugovora, izvrši uplatu dospelih potraživanja, Operator će u roku od 48 sati ponovo nastaviti sa pružanjem usluga koje su bile privremeno obustavljene zbog neizmirenih obaveza. Ponovna aktivacija usluga naplaćuje se u skladu sa važećim Cenovnikom.

13. REKLAMACIJE I PRIGOVORI KORISNIKA

13.1 Korisnik može da podnese prigovor sa obrazloženjem na kvalitet pružene usluge i iznos kojim je zadužen za izvršene usluge u roku od 30 dana od dana pružanja usluge ili dospeća računa za uslugu. Uz izjavljenu reklamaciju / prigovor Korisnik je dužan da dostavi račun za izvršene usluge na uvid kao i sve druge dokaze u prilog svojih tvrdnji.
13.2 Prigovori na iznos računa i na kvalitet pružene usluge se podnose u pisanoj formi na prodajnom mestu Operatora ili slanjem pisma na zvaničnu adresu sedišta Operatora, putem elektronske pošte i / ili usmenim putem pozivanjem broja dostupnog na internet stranici Operatora. Prilikom dostavljanja prigovora, potrebno je da svaki korisnik jasno naznači da li se radi o prigovoru na iznos računa ili prigovoru na kvalitet pružene usluge. Takođe je potrebno da Korisnik koji podnosi prigovor dostavi odgovarajuće podatke potrebne za proveru ličnog identiteta.
13.3 Kada se prigovor podnosi u ime Korisnika koji obavlja poslovnu delatnost, potrebno je da prigovor podnese ovlašćeno lice Korisnika, na memorandumu firme, overen pečatom i potpisom ovlašćenog lica. Drugo lice može u ime Korisnika, podneti prigovor ukoliko dostavi overeno punomoćje. Punomoćje koje nije dato advokatu, mora biti overeno kod nadležnog organa overe i da sadržu svrhu i obim ovlašćenja i lične podatke Korisnika usluga i podnosioca prigovora.
13.4 U slučaju podnetog prigovora na iznos dela računa kojim je Korisnik zadužen, Korisnik je dužan da plati nesporan deo iznosa računa. Ukoliko Korisnik osporava ceo iznos računa, Korisnik je dužan da plati prosečno mesečno zaduženje za poslednja tri meseca koja su prethodila periodu na koji se prigovor odnosi
13.5 Operator je dužan da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije / prigovora, pisanim ili elektronskim putem odgovori Korisniku na izjavljenu reklamaciju / prigovor.f)  Rok za rešavanje reklamacije / prigovora ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije / prigovora. Izuzetno, ukoliko Operator iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Korisnika u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije / prigovora obavesti Korisnika i navede rok u kome će ga rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje prigovora moguće je samo jednom.
13.6 Ukoliko je reklamacija / prigovor osnovan, a Korisnik je prethodno platio račun u celosti, Korisniku će, na njegov zahtev, biti vraćen odobreni iznos. U slučaju da Korisnik ne podnese zahtev za vraćanjem plaćenog, a Ugovor je i dalje važeći, smatraće se da je izvršio avansnu uplatu u visini odobrenog iznosa.
13.7 Vraćanje novca Korisniku (bez obzira na osnov vraćanja) se, iz tehničkih i organizacionih razloga, može vršiti isključivo uplatom na tekući račun korisnika koji Korisnik dostavi Operatoru. Rok za vraćanje novca je 30 dana od prijema zahteva, a može se produžiti u slučaju neblagovremenog dostavljanja podataka o računu Korisnika Operatoru.
13.8 Način podnošenja i rešavanja reklamacija / prigovora je bliže regulisan Pravilnikom o rešavanju prigovora / reklamacija korisnika na izvršenu uslugu, koji je jasno istaknut na svim prodajnim mestima Operatora, a dostupan je I na zvaničnoj web prezentaciji – https://www.beenet.rs
13.9 Operator ne odgovora za štetu ako je kvalitet pružene usluge manji od propisanog ili ugovorenog zbog objektivnih uzroka koji se nisu mogli predvideti, izbeći odnosno ukloniti (viša sila), kao i zbog blagovremeno najavljenih radova na održavanju mreža i usluga u rokovima primerenim okolnostima. 

14. KORISNIČKA OPREMA

14.1 Opremu neophodnu za korišćenje usluga Operatora, Korisnik dobija na korišćenje od Operatora
14.2 Oprema koju je Korisnik dobio na korišćenje odabranih usluga, ostaje u vlasništvu Operatora i ista se Korisniku daje na korišćenje uz potpisivanje specifikacije korisničke opreme. Instalirana oprema, po isteku ili raskidu Ugovora, mora biti vraćena Operatoru u stanju u kojem je i primljena na korišćenje, u originalnoj ambalaži sa originalnom dokumentacijom. Korisnik se obavezuje da će opremu dobijenu na korišćenje čuvati sa pažnjom dobrog domaćina. U slučaju neispravne ili oštećene opreme, ukoliko je oštećenje nastalo neovlašćenim delovanjem Korisnika, Korisnik je u obavezi da nadoknadi njihovu protivvrednost po važećem Cenovniku.
14.3 Uslovi iz prethodnog stava važe i u slučaju izgubljene / nevraćene opreme. Operator nije u obavezi da izvrši povraćaj sredstava ukoliko je Korisnik po ovom osnovu platio naknadu, a naknadno izvršio vraćanje opreme.
14.4 Korisnik se obavezuje da: neće samostalno, niti uz pomoć trećeg lica, vršiti zahvate na instaliranoj opremi koja je u vlasništvu Operatora, a koju je Korisnik dobio na korišćenje za vreme trajanja Ugovora; će snositi sve troškove u vezi popravke i održavanja opreme koju je dobio na korišćenje, ukoliko se ustanovi da je uzrok problema nestručno korišćenje opreme; će, u slučaju krađe opreme koju je dobio na korišćenje, u roku od 24 sata obavestiti Operator o novonastaloj situaciji i dostaviti zvaničan zapisnik ovlašćenih nadležnih izvršnih organa. Ukoliko je Korisnik dostavio Operatoru zapisnik ovlašćenih izvršnih organa, Korisniku će biti omogućeno dobijanje nove opreme na korišćenje. Ukoliko Korisnik ne dostavi zapisnik o krađi, u obavezi je da plati naknadu zbog nevraćanja opreme, a koja je definisana važećim Cenovnikom.
14.5 Operator se obavezuje da će zameniti neispravnu opremu i otkloniti sve kvarove na opremi bez dodatne naknade, osim onih kojih nastanu nepažnjom ili namernim delovanjem Korisnika (fizički lom, otvaranje i slično).
14.6 U slučaju sumnje u ispravnost, zakonito i ugovoreno korišćenje usluga, Operator ima pravo da bez prethodne najave izvrši pregled Korisnikove opreme.
14.7 U slučaju neispravnosti Korisnikove opreme ili nefunkcionalnosti usluge prouzrokovane neispravnom Korisnikovom opremom ili krivicom Korisnika, Operator može izvršiti odgovarajuću intervenciju, pri čemu Korisnik plaća taksu definisanu zvaničnim cenovnikom.
14.8 U slučaju nefunkcionisanja usluge, ukoliko se ustanovi da je uzrok na strani Opertora, Operator će izvršiti odgovarajuću intervenciju bez naplate takse.

15. PRESELJENJE PRIKLJUČKA

15.1 Zahtev za presljenje priključka (u daljem tekstu: seoba usluge) se podnosi isključivo na obrascima Operatora.
15.2 Korisnik ima pravo na seobu usluge. Seoba usluge je moguća samo ukoliko za to postoje tehničke mogućnosti na novoj lokaciji, uz uslov da je Korisnik u momentu podnošenja zahteva izmirio sve dospele obaveze i uz najavu od najmanje mesec dana unapred. Seoba se vrši o trošku Korisnika, uz plaćanje naknade definisane zvaničnim Cenovnikom. Ukoliko ne postoje tehničke mogućnosti za seobu, Korisnik koji je zasnovao korisnički odnos na neodređeno vreme može otkazati Ugovor tako da Ugovor prestaje istekom roka od 30 (trideset) dana od prijema zahteva za seobu. Ukoliko ne postoje tehničke mogućnosti za seobu usluge, Korisnik koji je zasnovao korisnički odnos sa minimalnim periodom trajanja korisničkog odnosa, ima pravo da raskine ugovor na način predvidjen i sa posledicama iz tačke 10. ovih Opštih uslova.
15.3 Operator nije odgovoran za nepostojanje tehničkih mogućnosti za seobu usluge.
15.4 Preseljenje opreme, koja je data na korišćenje Korisniku na drugu lokaciju u objektu ili na drugo priključno mesto, može biti izvršeno samo od strane Operatora. Ukoliko Korisnik postupi suprotno ovom stavu, Oprator ima pravo da Korisniku ukine uslugu i zahteva povraćaj opreme u ispravnom stanju ili ukoliko nije moguće, naplati naknadu štete zbog nevraćanja opreme, a koja je definisana važećim Cenovnikom. 

16. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

16.1 Operator odgovara isključivo za stvarnu štetu koju je pretrpeo i dokazao Korisnik kao posledicu namere ili grube nepažnje Operatora, izuzev ukoliko je imperativnim propisima predviđena drugačija odgovornost. Operator ne odgovara za izgubljenu dobit niti za posledičnu štetu.
16.2 Isključuje se odgovornost Operatora za pretrpljenu štetu u slučaju da je do štete došlo usled: više sile ili razloga čije se dejstvo nije moglo predvideti, ni izbeći ili otkloniti; radnje Korisnika ili trećeg lica, koju Operator nije mogao predvideti i čije posledice nije mogao izbeći ili otkloniti, a naročito zbog toga što se Korisnik nije pridržavao uputstava Operatora, važećih propisa, Ugovora, Opštih uslova i drugih akata Operatora koji obavezuju Korisnika, kao i zbog korišćenja neadekvatne opreme, nepravilne instalacije, konfigurisanja ili rada opreme i/ili uređaja na lokaciji Korisnika;smetnji u funkcionisanju linija, mreža, resursa ili kapaciteta drugih operatora, preko kojih se pruža ili od kojih zavisi funkcionisanje usluge, i to bez obzira na odnos Operatora sa drugim operatorom; planiranih radova na mreži blagovremeno najavljenih korisnicima; smetnji u funkcionisanju usluge na koje Operator objektivno ne može da utiče uključujući, ali ne ograničavajući se na smetnje izazvane interferencijom, atmosferskim prilikama, fizičkim preprekama, nepokrivenosti teritorije signalom van ugovorene lokacije korišćenja usluge i sl.; privremenog i povremenog preopterećenja (zagušenja) dela mreže zbog neplaniranog povećanja obima saobraćaja; privremene ili trajne promene teritorijalne pokrivenosti mrežom iz razloga ekonomske isplativosti, odluke nosioca javnih ovlašćenja ili nemogućnosti pružanja usluge iz drugih razloga; gubitka podataka, neovlašćenog pristupa podacima od strane trećeg lica, štete prouzrokovane virusima i drugim štetnim računarskim programima i sl.; sadržaja prenetog podsredstvom korišćenja usluge;
16.3 Operator nije odgovoran za štetu ili povredu prava koje usled nedozvoljenih radnji i zloupotreba Korisnika pretrpi drugi Korisnik ili bilo koje treće lice ili sam Korisnik. Korisnik je odgovoran Operatoru, drugom Korisniku i svakom trećem licu koje pretrpi štetu usled nedozvoljenog ponašanja Korisnika u korišćenju usluge / usluga Operatora, uključujući, a ne ograničavajući se na slučajeve definisane ovim Opštim uslovima i standardima prakse.
16.4 Operator nije odgovoran Korisniku za gubitak podataka, neovlašćen pristup podacima Korisnika od strane trećih Iica, štetu na uređajima Korisnika nastalu usled virusa i sl. do kojih dođe nakon povezivanja Korisnika na javnu komunikacionu mrežu Operatora.e) Šteta za koju odgovara Operator ni pod kojim uslovima ne može biti veća od iznosa mesečne naknade koju je Korisnik uplatio za korišćenje usluge.

17. NEDOZVOLJENE RADNJE KORISNIKA

17.1 Ponašanje Korisnika koje se ima smatrati nedozvoljenim je svako ponašanje koje je suprotno imperativnim propisima Republike Srbije i međunarodnom pravu kao i zaključenim ugovorima i konvencijama te važećim preporukama, kodeksima koji se odnose na korišćenje Interneta, računara i računarskih mreža.
17.2 Naročito se ima smatrati nedozvoljenim ponašanje kojim se vrši krivično delo, privredni prestup, povreda autorskog prava i prava industrijske i intelektualne svojine, vrši delo nelojalne konkurencije, ukoliko se njime ugrožavaju ili povređuju nečija lična prava, ukoliko se njime vrši povreda dobrih poslovnih običaja i pravila o zaštiti prava potrošača, ukoliko se njime vrši povreda ugovora, konvencija i preporuka u oblasti telekomunikacionog prava, kao i kodeksa ponašanja na Internetu.
17.3 Korisnik je odgovoran i za svu štetu koju prouzrokuje ovakvim svojim ponašanjem. Za svoje nedozvoljeno ponašanje, krivično, građanski i na bilo koji drugi način, odgovara isključivo Korisnik.
17.4 Ocena Operatora o nedozvoljenom ponašanju Korisnika smatraće se osnovanom u slučaju kada postoji sumnja u pogledu nedozvoljenog ponašanja Korisnika u smislu ovih Opštih uslova.
17.5 Ukoliko, po svojoj oceni ili po prijemu prijave, zaključi da se Korisnik u korišćenju usluga ponaša na nedozvoljen način, Operator može, radi otklanjanja uzroka kršenja pravila: poslati upozorenje Korisniku; suspendovati Korisniku korišćenje usluge;
17.6 Ukoliko Korisnik nastavi sa nedozvoljenim ponašanjem po ponovnom aktiviranju usluge, Operator ima pravo da Ugovor odmah jednostrano raskine, uz obaveštenje upućeno Korisniku. Ukoliko Korisnik dokaže da njegovo ponašanje nije bilo nedozvoljeno u smislu ovih Opštih uslova, Operator će mu omogućiti ponovno korišćenje usluge.

18. POSTUPANJE SA PODACIMA O LIČNOSTI

18.1 Korisnik zaključenjem korisničkog ugovora potvrđuje da je od strane Operatora na jasan i nedvosmislen način obavešten i upoznat sa Politikom zaštite podataka o ličnosti korisnika Operatora, koja je objavljena na internet stranici Operatora
18.2 Korisnik je upoznat i saglasan da Operator može preneti potraživanja iz korisničkog ugovora na treće lice i podatke o Korisniku može ustupiti trećem licu radi naplate potraživanja, odnosno radi izvršenja drugih preuzetih obaveza Korisnika po korisničkom ugovoru. Korisnik je upoznat da Operator obrađuje, čuva i štiti podatke o ličnosti u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti i internim aktima Operatora, a u svrhe izvršenja ugovornog odnosa između Korisnika i Operatora ili kako bi se preduzele radnje pre zaključenja ugovora (rešavanje reklamacija, određivanje visine računa i njegovo dostavljanje, provera i stvaranje tehničkih mogućnosti za realizaciju usluge), radi zaštite potrošaca (obrada i odgovor na reklamacije), rešavanje odštetnog zahteva i naplate potraživanja; u cilju ispunjenja zakonskih obaveza po osnovu propisa iz oblasti elektronskih komunikacija (dostavljanje podataka o komunikaciji na osnovu sudskog naloga) i zakona iz oblasti računovodstva i poreza; u cilju ostvarivanja legitimnih interesa Operatora ili trećeg lica, kao što je poboljšanje ponuda usluga Operatora, uključujući prikupljanje informacija od korisnika o iskustvu i zadovoljstvu sa uslugama Operatora, radi sprečavanja i istrage prevara i drugih krivičnih dela i zloupotreba na štetu Operatora, njegovih korisnika i/ili trećih lica, radi pokretanja i vođenja pravnih postupaka pred državnim organima radi ostvarivanja prava i interesa Operatora  ili trećeg lica ili na osnovu pristanka Korisnika.
18.3 Korisnik je saglasan da Operator prikuplja njegove podatke o ličnosti i iste obrađuje na način i u skladu sa Politikom zaštite podataka o ličnosti korisnika.d) Pristanak na obradu podataka o ličnosti Operatoru daje pravo da Korisniku dostavlja informacije o svojim uslugama, ponudama i pogodnostima, kao i da se obrati Korisniku radi ispitivanja zadovoljstva uslugama Operatora. Obrada u navedene svrhe vrši se kako bi Operator dodatno prilagodio ponudu željama i potrebama Korisnika I blagovremeno ih obavestio o novim uslugama i pogodnostima.e) Korisnik ima pravo da opozovete pristanak u svakom trenutku. Opoziv pristanka ne utiče na: dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva; obradu podataka o ličnosti u svrhe za koje nije potrebna saglasnost prema relevantnim zakonskim propisima i odredbama Politike zaštite podataka o ličnosti korisnika.
18.4 Operator može koristiti i obrađivati podatke Korisnika koji se zahtevaju u procesu popunjavanja odgovarajućih formi na internet stranici Operatora, a u svrhe pružanja realizacije usluga odabranih na internet stranici od strane Korisnika.
18.5 Korisnik može ostvariti sledeća prava: Pravo na pristup podacima o ličnosti; Pravo na ispravku podataka; Pravo na brisanje podataka; Pravo na ograničavanje obrade; Pravo na prenosivost podataka; Pravo na prigovor.
18.6 Ukoliko Korisnik smatra da se obrada njegovih podataka o ličnosti sprovodi suprotno odredbama zakona ili drugih važećih propisa, može podneti pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti. Ukoliko Korisnik nije zadovoljan odlukom Poverenika, protiv nje možete tužbom pokrenuti upravni spor u roku od 30 dana od prijema odluke. Podnošenje tužbe u upravnom sporu ne utiče na pravo da se pokrenu drugi postupci upravne ili sudske zaštite.
18.7 Korisnik može ostvariti svoja prava, popunjavanjem odgovarajućeg pisanog zahteva na propisanom obrascu. Zahtev za ostvarivanje prava se može preuzeti na prodajnim mestima Operatora. Zahtev treba da bude čitljiv, razumljiv i potpisan. Potpisani zahtev za ostvarivanje prava dostavlja se na prodajnom mestu Operatora. Operator će na zahtev odgovoriti bez odlaganja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema kompletnog i ispravnog zahteva. Taj rok može biti produžen za još 60 dana ako je to neophodno, uzimajući u obzir složenost i broj zahteva. O produženju roka i razlozima za to produženje Operator će obavestiti Korisnika u roku od 30 dana od dana prijema zahteva.j)   Operator pruža informacije informacije u vezi sa ostvarivanjem prava iz člana 26, čl. 29. do 31, člana 36. i 37. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti bez naknade. Ako je zahtev lica na koje se podaci odnose očigledno neosnovan ili preteran, a posebno ako se isti zahtev učestalo ponavlja, Operator može da: naplati nužne administrativne troškove pružanja informacije, odnosno postupanja po zahtevu ili da odbije da postupi po zahtevu.
18.8 Operator je dužan da Korisniku na njegov zahtev dostavi kopiju podataka koje obrađuje (čl. 26. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti) i može da zahteva naknadu nužnih troškova za izradu kopija koje zahteva lice na koje se podaci odnose.
18.9 U cilju zaštite prava Korisnika, kao lica čiji se podaci obrađuju, Korisnik se može u bilo kom trenutku obratiti Licu za zaštitu podataka o ličnosti na jedan od sledećih načina: Email: dpo@beenet.rs, Pošta:Beograd, Zemun, Cara Konstantina 10, 10010

19. PRENOS PRAVA PO UGOVORU

19.1 Ugovor u celini ili bilo koje pravo i obaveza po Ugovoru se ne mogu preneti na treće lice (u daljem tekstu: Novi korisnik) bez saglasnosti Operatora. Zahtev za prenos Korisničkog odnosa podnosi se na prodajnom mestu Operatora  uz prisustvo oba Korisnika. Prilikom podnošenja zahteva oba Korisnika prilažu na uvid ličnu kartu. Operator će na zahtev Korisnika izvršiti prenos Korisničkog odnosa na novog Korisnika, zasnivanjem Korisničkog odnosa sa novim Korisnikom, u skladu sa ovim Opštim uslovima, samo pod uslovom da je Korisnik izmirio sve svoje obaveze prema Operatoru dospele do dana podnošenja Zahteva za prenos.
19.2 Novi korisnik preuzima prava i obaveze prethodnika uključujući i prava i obaveze vezane za minimalni period korišćenja usluga definisanih Ugovorom koji preuzima od Korisnika koji prenosi svoj korisnički ugovor. U slučaju da Korisnik koji prenosi svoj korisnički Ugovor ne izmiri sva svoja dospela, a neplaćena dugovanja prema Operatoru  plaćanje svih usluga korišćenih od strane Korisnika prenosioca Ugovora biće zatražena od Novog korisnika.
19.3 U slučaju smrti Korisnika, ukoliko njegovi naslednici ili članovi porodice nastave sa korišćenjem usluga mogu podneti zahtev za prenos Korisničkog odnosa, pri čemu na sebe preuzimaju odgovornost za neplaćene račune, kao i za minimalni period korišćenja usluga definisanih Ugovorom koji preuzima od preminulog Korisnika.

20. ZAVRŠNE ODREDBE

20.1 Ukoliko neki od članova Opštih uslova postane suprotan zakonu ili neizvršiv, to neće uticati na zakonitost i izvršivost ostalih članova i uslova iz Ugovora i Opštih uslova.
20.2 Operator i Korisnik će sve sporove nastojati da reše sporazumom, a Korisnik se u tom cilju obavezuje da će se u slučaju bilo kakvog spora prvenstveno obratiti Operatoru radi mirnog i vansudskog rešavanja spora. Sporovi koji ne mogu da se reše sporazumno, rešavaće se pred nadležnim sudom.
20.3 Ovi Opšti uslovi objavljeni su na internet stranici Operatora dana 15.05.2023. godine.
20.4 Ovi Opšti uslovi stupaju na snagu i primenjuju se od 15.05.2023. godine.